תביעת אובדן כושר עבודה

רבים מאיתנו שמעו את המונח אובדן כושר עבודה, אבל מעטים יודעים מה המשמעות האמיתית שלו ומה לעשות ולמי לפנות במקרה של פציעה, תאונה או מחלה אשר גרמו לפגיעה בכושר העבודה. כדי לפשט את הדברים נתחיל מהסבר קצר וברור: במדינת ישראל, אדם אשר אינו יכול להשתכר מעבודתו באופן חלקי או מלא בשל פציעה או מחלה זמנית או קבועה, בתנאים מסויימים יהיה זכאי לקבל תמיכה ממספר גורמים שונים: ביטוח לאומי , ביטוח הפנסיה או ביטוח פרטי במידה ורכש ביטוח כזה.

לדוגמה לתביעת אובדן כושר עבודה

אז מה זה אומר בפועל? נסביר באמצעות דוגמה. ירון (שם בדוי) עבד במפעל חיתוך שיש במשך כ-10 שנים עד שנאלץ לפרוש עקב מחלה קשה ומגבילה. ירון פנה לעורך דין לאובדן כושר עבודה כדי שיעזור לו לקבל הכרה בכך שלא רק שנפגעה יכולתו להשתכר עקב המחלה, אלא שהיא נגרמה בשל עבודתו במפעל השיש.

עורך הדין הגיש תביעת אובדן כושר עבודה, בגין מצבו הרפואי של ירון, וזאת לצד הגשת תביעה להכרת פציעתו של ירון כמחלת מקצוע והכרתו כנפגע עבודה.

בנוסף, לשתי התביעות עורך דין לאובדן כושר עבודה יבחן גם את התנהלות המעסיק ותישקל הגשת תביעת רשלנות כנגד המעסיק, אשר קרויה לעיתים תביעת חבות מעבידים.

חשיבותו של עורך דין אובדן כושר עבודה

ההליך המשפטי כמו גם ההליך להכרה באובדן כושר העבודה, קביעת אחוזי הנכות וההכרה כנפגע עבודה בעת קרות מחלת מקצוע, הינם הליכים ארוכים ומורכבים. אדם שזה עתה איבד את פרנסתו וככל הנראה סובל מפציעה או מחלה מגבילה אינו יכול להתמודד מול המערכת הזאת לבדו ללא הכישורים והניסיון המתאימים. בנוסף, בעת הגשת התביעות מן הצד השני עומדת חברת ביטוח או ביטוח לאומי מצויידים בעורכי דין ורופאים וההתמודדות מולם ומיצוי הזכויות מתאימה לעורך דין המתמחה בתביעות ביטוח ואובדן כושר עבודה.

עורך דין אובדן כושר עבודה  מחזיק בידע, הכישורים והניסיון הנדרשים בכדי לצלוח תביעת אבדן כושר עבודה והשגת פיצוי מקסימלי לתובע.

עורך הדין יבחן את נסיבות ויעריך את סיכויי הצלחת תביעת אובדן כושר העבודה, הערכת הפיצוי או הקצבה ויפעל להגשתה באופן מקצועי לצורך קבלת מלוא הפיצוי באופן יעיל ומהיר ככל האפשר.

משרד עורכי דין מומלץ

כאשר אדם נמצא ברגע קשה מאוד בחייו בו הוא אינו יכול יותר להתפרנס בכבוד ולתרום לרווחתו האישית ורווחת משפחתו, הוא זקוק לאנשי המקצוע הטובים ביותר לצידו על מנת לקום חזרה על הרגליים ולקבל את הכסף שמגיע לו.

קמרי את שבתאי, שילוביצקי ושות', משרד עורכי הדין בעכו, המורכב מצוות מיומן ומקצועי המתמחה בתביעות ביטוח לרבות תביעת אובדן כושר עבודה. בפנייה הראשונית של הלקוח, עורכי הדין במשרד ישערכו את גובה התביעה, סיכויי אישורה ודרך הפעולה  המתאימה ביותר עבור התובע לצורך מיצוי הזכויות וקבלת פיצוי מקסימלי. 

לשיחת יעוץ ראשונית ללא התחייבות, צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

הכתובת שלך למיצוי זכויות בתחום הביטוח ונזקי הגוף

תהליך העבודה

צור איתנו קשר וקבל שיחת הכוונה ראשונה, ללא התחייבות או עלות.

פגישת עבודה ראשונה לבחינת מסמכי התביעה ונסיבות המקרה, גם פגישה זאת מתבצעת ללא התחייבות וברוב התביעות שכר טרחתנו משולם על בסיס הצלחה בלבד.

לאחר בחינת מסמכי התביעה, התגבשות הנזק  וקבלת הערכה רפואית, תוגש התביעה למיצוי הזכויות.

לאחר סיום בירור התביעה והוכחת נזקי התובע, יסתיים הטיפול בתביעה בדרך של פסק דין או הסדר פשרה מול הנתבע.