הגשת תביעה בגין תאונות דרכים

הנהג והנוסעים שנפגעו בתאונת דרכים, יידרשו פיצוי מחברת ביטוח הרכב בו נסעו.  הולך רגל שנפגע, ידרוש את הפיצוי מחברת הביטוח של  הרכב הפוגע.

מאת: אלעד שבתאי, עו"ד

מימוש הזכויות בפוליסת ביטוח החובה הינו הליך מורכב המצריך ידע וניסיון רב, בכדי לזכות את המבוטח בתגמולי הביטוח להם הוא זכאי, ובדיקת זכאותו וזכאות בני משפחתו לסיוע ותגמולים נוספים מהמוסד לביטוח לאומי וגורמים נוספים.

במקרה שבמועד תאונת הדרכים הרכב ללא כיסוי ביטוחי, יש להגיש תביעה לקרנית (הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים) בהתאם להוראות חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975.

יובהר, כי על המעורבים בתאונת הדרכים, לאסוף את כל החומרים הרפואיים, הראיות וההוצאות עקב תאונת הדרכים.

שכר טרחת העורך דין

שכר טרחת עורך הדין משולם על בסיס הצלחה, ושכרו יקבע  בהתאם לסכום הפיצוי שיקבל הנפגע בהתאם לתעריפים הקבועים בכללי לשכת עורכי הדין.

מומלץ לפנות למשרדנו המתמחה בתחום נזקי הגוף ותאונות דרכים.

משרד עורכי הדין קמרי את שבתאי שילוביצקי ושות', הינו משרד המתמחה בתחום נזקי הגוף, צוות המשרד מורכב מעורכי דין מנוסים, בעלי תודעת שירות גבוהה במטרה להעניק לכל לקוח שירות מקיף, מקצועי ואישי. עם תחילת העבודה, וקליטת הלקוח במשרדנו, מתבצעת חקירה ובירור מקיף בדבר הזכויות להם זכאי, ההליך לכל אורכו מתבצע בשקיפות מלאה, וליווי עד למיצוי הזכויות מהגורמים השונים.