תאונות אישיות וביטוחים פרטיים

חברות הביטוח הפרטיות מציעות מוצרים משלימים לכיסוי הביטוח הממלכתי והמשלים המוצע ע"י קופות החולים אשר יעמדו לרשותם במקרה בו קיים חוסר בין הטיפול הרפואי הנדרש לסל התרופות להם זכאים במסגרת חברותם בקופת החולים.

במרבית המקרים בין המבוטח לחברת הביטוח יקרת הסכם אליו תצורף פוליסה מלאה ומפורטת המסדירה את במערכת היחסים בין המבוטח לחברת הביטוח ועל מערכת היחסים יחול בין היתר חוק חוזה הביטוח, תשמ"א-1981.

סוגי הביטוחים הפרטיים הנפוצים:

• ביטוח בריאות פרטי וקבוצתי
  • ביטוח תאונות אישיות
  • ביטוח חיים
  • ביטוח מחלות קשות
  • ביטוח אובדן כושר עבודה
  • ביטוח צד ג' וביטוח רכוש

חשוב לציין: תנאי הביטוח משתנים בין החברות השונות, הן לעניין גבול הכיסוי ותעריפי הביטוח. על כן מומלץ לערוך השוואת מחירים ואף להסתייע בסוכן ביטוח לבחינת תנאי הפוליסה והכדאיות לרכישתה.

במסגרת מיצוי זכויותיו של המבוטח, תיבחן הגשה למספר גורמים יחד לרבות המוסד לביטוח לאומי ופוליסות הביטוח השונות אותם רכש המבוטח תביעות אשר אינם סותרות אחת את השנייה.

מומלץ לפנות למשרדנו המתמחה בתחום נזקי הגוף ותאונות העבודה.

משרד עורכי דין קמרי את שבתאי שילוביצקי ושות', הינו משרד המתמחה בתחום נזקי הגוף, צוות המשרד מורכב מעורכי דין מנוסים, בעלי תודעת שירות גבוהה במטרה להעניק לכל לקוח שירות מקיף, מקצועי ואישי. עם תחילת העבודה, וקליטת הלקוח במשרדנו, מתבצעת חקירה ובירור מקיף בדבר הזכויות להם זכאי, ההליך לכל אורכו מתבצע בשקיפות מלאה, וליווי עד למיצוי הזכויות מהגורמים השונים.