Home » עורך דין תאונות דרכים בצפון

עורך דין תאונות דרכים בצפון

למרבה הצער, תאונות דרכים הן עניין שמתרחש על בסיס תדיר במדינת ישראל. רגע אחד של היסח דעת יכול להביא לתאונה מצערת, ולעיתים ישנם השלכות משמעותיות על המשתתפים בה, ובין היתר השלכות משפטיות המחייבות היעזרות בעורך דין. בכתבה הבאה נעסוק בפועלו ותרומתו של עורך דין תאונות דרכים, כותב המאמר הינו עורך דין תאונות דרכים בצפון ומספק שירותים בכל רכבי הארץ.

חשיבותו של עורך דין תאונות דרכים

תרומתו של עורך דין נזקי גוף המתמחה בין היתר בייצוג נפגעי תאונות דרכים, ללא קשר למיקום גיאוגרפי הכרחית מאוד וחשוב להבין את תפקידו של עורך דין תאונת דרכים, בין אם עסקינן בעורך דין תאונות דרכים במרכז או עורך דין תאונות דרכים בצפון.
תאונת דרכים עלולה לגרום לנזק רב למעורבים בה, החל בנזק לרכוש (כלי רכב) ועד לנזקים רפואיים ונפשיים, ובמקרים חמורים אף אובדן בנפש. לכן חוקק בישראל חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים הקובע שלכל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לקבל פיצויים בגינה, ללא קשר למידת תרומתו לתאונה.
מתגוררים בצפון? כאן נכנס לתמונה תפקידו העיקרי של עורך דין תאונות דרכים בצפון  שמטרתו למקסם את הפיצויים אותם יקבלו לקוחותיו.

דרך נוספת למצוא אותנו ברחבי האינטרנט: עורך דין בעכו , עו"ד בעכו , עורך דין נזיקין בצפון

תפקידו של  עורך דין תאונות דרכים 

במקרה של תאונת דרכים שבגינה הוגשה תביעת נזקי רכוש, התביעה תוגש על ידי עורך דין תאונות דרכים כנגד הנהג הפוגע (או חברת הביטוח שלו) ככל וימצא אשם הפיצויים המתקבלים נגבים אינם יגבו מחברת הביטוח של הנהג הפוגע ככל והיה מבוטח בביטוח צד ג' או בביטוח מקיף. להבדיל מתביעת נזקי רכוש, תביעת נזקי גוף תוגש על ידי עורך דין תאונות דרכים וזאת כנגד ביטוח החובה של התובע, (מבלי קשר לאחריותו או אשמתו בתאונה) אשר תשא באחריות לבדה ותשלם את הפיצוי למבוטח. חריג מיוחד מתקיים במידה והנפגע איננו הנהג  וזהותו של הנהג הפוגע אינה ידועה (כמו במקרה של תאונת "פגע וברח")  תוגש תביעה על ידי עורך דין תאונות דרכים כנגד קרנית – קרן ממשלתית שהוקמה עבור תרחישים מסוג זה.

על עורך דין תאונות דרכים מוטלת המשימה לתבוע את הגוף הרלוונטי ולהוכיח את קיומם של שלושה רכיבים חשובים: קיומה של התאונה עצמה, הוכחת נזק לנפגע, והוכחת קשר בין הנזק שנגרם לתאונת הדרכים.
בעזרת שימוש בכלים ואמצעים שונים (למשל, היעזרות בעדים להוכחת התרחשות התאונה, או קבלת חוות דעת רפואית בעבור הערכת הנזק), מבצע עורך הדין תאונות דרכים את מלאכת ההוכחה ומאפשר ללקוחותיו לקבל את מירב הפיצויים להם הם זכאים.

חשיבותו המיוחדת של עורך דין תאונות דרכים בצפון

למרבה הצער, צפון הארץ רווי בכבישים בעייתיים ותאונות דרכים קורות בו על בסיס גבוה מדי, לכן עבודתו של עורך דין בעכו ובכלל עורך דין תאונות דרכים בצפון הכרחית ולפתחו נכנסים אירועים חדשים באופן תדיר.
כאשר עולה הצורך לבחור עורך דין תאונות דרכים בצפון חשוב להעסיק אדם בעל ניסיון עשיר, שתאונות דרכים והתמודדות מול חברות הביטוח הן תחום המומחיות שלו. גם מגע אנושי משחק תפקיד חשוב ורצוי לבחור עורך דין מקצועי, אך יחד עם זאת גם בעל יחסי אנוש טובים, אשר יודע להשרות בטחון אצל לקוחותיו.
קמרי את שבתאי שילוביצקי ושות' משרד עורכי דין בעכו מספק בדיוק את האיכויות הנדרשות להצלחה בתביעות נזקי גוף. משרד זה מעסיק צוות איכותי ומקיף של עורכי דין המתמחים במיצוי זכויות, בין היתר בהקשר של תאונות דרכים. לכן אם חס וחלילה נקלעתם לתאונה על הכביש, קמרי את שבתאי שילוביצקי ושות' הוא הכתובת עבורכם.

פנו אלינו לשיחת יעוץ ראשונית ללא התחייבות ונשמח לעמוד לרשותכם.

(עודכן ביום: 17/01/2022)

הכתובת שלך למיצוי זכויות בתחום הביטוח ונזקי הגוף

תהליך העבודה

צור איתנו קשר וקבל שיחת הכוונה ראשונה, ללא התחייבות או עלות.

פגישת עבודה ראשונה לבחינת מסמכי התביעה ונסיבות המקרה, גם פגישה זאת מתבצעת ללא התחייבות וברוב התביעות שכר טרחתנו משולם על בסיס הצלחה בלבד.

לאחר בחינת מסמכי התביעה, התגבשות הנזק  וקבלת הערכה רפואית, תוגש התביעה למיצוי הזכויות.

לאחר סיום בירור התביעה והוכחת נזקי התובע, יסתיים הטיפול בתביעה בדרך של פסק דין או הסדר פשרה מול הנתבע.