פטור ממס הכנסה לנכים

לא רבים יודעים שאנשים בעלי מגבלות פיזיות ו/ או נפשיות העובדים לפרנסתם יתכן ויהיו זכאים לפטור מתשלום מס הכנסה. אדם הסובל מנכויות נושא לעיתים רבות בהוצאות רפואיות רבות וזקוק לטיפול או ציוד מיוחד על מנת להמשיך בעבודתו תוך התחשבות בקשיים התפקודיים מהם סובל.

ההטבה הניתנת כפטור ממס הכנסה היא לא עניין של מה בכך, ודרך קבלת הפטור מורכבת ומצריכה הבנה באספקטים חשבונאים ורפואיים.

אז מה עושים? הליך הוכחת וקציבת הנכות מורכב ומצריך פניה לרופאים ועורכי דין. על מנת למצות באופן מלא את זכויותיכם, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בהגשת תביעה לפטור ממס הכנסה לנכים. עורך דין המחזיק בכישורים והניסיון המתאימים יקדם את התהליך ויסייע לכם לקבל את הפיצוי המירבי המגיע לכם על פי חוק.

מי זכאי לפטור ממס הכנסה לנכים?

החוק קובע תנאי זכאות לפטור ממס הכנסה לנכים, אשר מחזיק  בקביעת וועדה רפואית במסגרתה נקצבה לו נכות רפואית צמיתה בשיעור של 90% ומעלה. זכאות זו חלה גם על נכה הסובל ממגבלה רפואית ו/ או נפשית זמנית לתקופה של לפחות 185 יום.

אף יתכן כי נכה אשר עמד בקריטריונים עוד קודם לתביעתו, יזוכה רטרואקטיבית על תשלומי מס הכנסה לתקופה של עד שש שנים.

במשרדנו תיקים רבים בהם זכות התובעים להחזרי מס ופטור עתידים בהיקפים של מאות אלפי שקלים!

הליך קבלת פטור ממס הכנסה לנכים

כמו הליכים רבים מול גורמים ממשלתיים, גם במקרה של זכאות לפטור ממס הכנסה, הדרך איננה פשוטה למי שאינו בקי בהגשות תביעות בגין נזקי גוף ומיצוי זכויות. ההליך כולל וועדות רפואיות והגשת ושילוב בין משרד האוצר למוסד לביטוח לאומי.

ללא יעוץ וליווי של עורך דין המתמחה בהגשת תביעה לפטור ממס הכנסה לנכים, עלול התובע למצוא עצמו אבוד בים של בירוקרטיה, טפסים ונהלים. כמו כן, במקרים בהם לא נקבעה נכות רפואית או שאחוז הנכות שנקבע אינו מזכה בפטור ממס, עורך דין המתמחה בתחום נזקי הגוף יסייע בהגשת התביעה ועמידה בפני ועדה ייעודית  לענייני מס הכנסה.

עורך דין לקבלת פטור ממס הכנסה לנכים

כאמור, אדם שסובל ממגבלה רפואית  אשר מזכה בנכות בשיעור הקבוע בחוק ושיש לו הכנסות החייבות במס הכנסה, זכאי לקבל פטור ממס הכנסה, לעיתים אף רטרואקטיבית. משרד עורכי הדין קמרי את שבתאי שילוביצקי ושות' מתמחה במיצוי זכויות רפואיות וכספיות וכן בהגשת תביעה לפטור ממס הכנסה לנכים ומוביל תביעות מסוג זה מראשיתו ועד סופו. עורכי הדין במשרד בעלי ידע רב שנים בתחום, כבר סייעו לאנשים רבים עם מגבלה רפואית ו/ או נפשית להגיש את תביעתם לפטור ממס הכנסה, לעבור את התהליך מול הועדות הרפואיות תוך מיצוי הזכויות המגיעות להם על פי חוק.

הכתובת שלך למיצוי זכויות בתחום הביטוח ונזקי הגוף

תהליך העבודה

צור איתנו קשר וקבל שיחת הכוונה ראשונה, ללא התחייבות או עלות.

פגישת עבודה ראשונה לבחינת מסמכי התביעה ונסיבות המקרה, גם פגישה זאת מתבצעת ללא התחייבות וברוב התביעות שכר טרחתנו משולם על בסיס הצלחה בלבד.

לאחר בחינת מסמכי התביעה, התגבשות הנזק  וקבלת הערכה רפואית, תוגש התביעה למיצוי הזכויות.

לאחר סיום בירור התביעה והוכחת נזקי התובע, יסתיים הטיפול בתביעה בדרך של פסק דין או הסדר פשרה מול הנתבע.