מידע כללי

כתובת: רח' הכבאי 3 כרמיאל

שעות קבלת קהל נכון ליום 18/07/2021: בימים  א', ג', ה' בין השעות 08:30 עד 13:00

סניף מס' 3500 – ביטוח לאומי כרמיאל

מספרי פקסים מחלקות ביטוח לאומי כרמיאל

ביטוח לאומי כרמיאל –  מחלקת אבטלה                                       04-9907303

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת אזרח ותיק ושאירים                    04-9907838

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת נפגעי פעולות איבה                     04-9907304

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת אמהות                                        04-9907353

ביטוח לאומי כרמיאל –  מחלקת  גבייה ממי שאינו שכיר              04-9907316

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת גבייה מעבידים                            04-9907310

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת הבטחת הכנסה                          04-9907392

ביטוח לאומי כרמיאל –  מחלקת ילדים                                          04-9907353

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת מזונות                                          04-9907353

ביטוח לאומי כרמיאל – מלקת ניידות                                              04-9907306

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת נכות כללית                                 04-9907350

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת נפגעי עבודה                                04-9907304

ביטוח לאומי כרמיאל –  מחלקת סיעוד                                          04-9907351

ביטוח לאומי כרמיאל – מחלקת שיקום                                          04-9907839

ביטוח לאומי כרמיאל –  מחלקת שירות מילואים                           04-9907303

 

מיצוי זכויות – עורך דין ביטוח לאומי

ידועה לכל היא חשיבותו של המוסד לביטוח לאומי. כמעט כל עובד בישראל משלם נתח ממשכורתו החודשית כדמי ביטוח לאומי, וכן כמעט כל אדם זכאי להטבות מהביטוח. לעיתים, הטבות אלה דורשות חובת הוכחה של קריטריונים ספציפיים, ומאבק משפטי מייגע. עבור זה ישנם משרדי עורכי דין המתמקצעים בטיפול בזכויות המבוטחים מול ביטוח לאומי. מאמר זה יעסוק בחשיבותו של עורך הדין ביטוח לאומי בכלל, ולתושבי העיר כרמיאל בפרט.

יתכן ועל אף התשלומים הנכבדים אותם הנכם משלמים דרך קבע לביטוח לאומי, נכשלתם בתביעתכם לקבלת קצבה או תגמולי הביטוח לאומי לה אתם זכאים. אנשים רבים מעדיפים לנסות להיאבק בבירוקרטיה לבדם, מבלי להבין כי מצידו של ביטוח לאומי פועלים משפטנים, רופאים וחוקרים אשר מחזיקים ביתרון אדיר על התובע ולו רק בגלל ניסיונם והכשרתם.

ניסיון החיים מלמד כי תביעה נגד ביטוח לאומי מצריכה פניה  למשרד עורכי דין מקצועי שיעשה זאת עבורם. כתבה זו תעסוק ביתרונות השימוש במשרד עורכי דין ביטוח הלאומי, בדגש על פניה של תושבי כרמיאל והסביבה לשכור שירותים של עורך דין בכרמיאל.

חשיבותו של עורך דין ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי ידוע כגוף גדול ומסורבל, ואינו ממהר לאשר תביעות ולחלק קצבאות לכל דורש. בכדי להתמודד ולצלוח תביעה נגד ביטוח לאומי דרושה הבנה מעמיקה בנהלי המוסד לצד בקיאות רחבה בחוקים ותקנות, וקיומו של מערך עובדים מקצועי להתמודדות עם בירוקרטיה בביטוח לאומי וחברות הביטוח השונות. כל זאת על מנת למקסם את התביעה נגד ביטוח לאומי ומיצוי זכויות המבוטח. ניסיון החיים מלמד כי לעיתים קרובות, מבוטחים הפועלים לבדם מול הביטוח לאומי אינם מצליחים למקסם תביעתם ואף נפוצה  נטישת התביעה בגין הקושי להתמודד מול פקידי ביטוח לאומי.

לצורך המחשת מורכבת התביעה נגד ביטוח לאומי מוצגת דוגמא באחת התביעות השכיחות המוגשות כנגד ביטוח לאומי: בקרות תאונת עבודה עוד בטרם יפנה המבוטח לקבלת טיפול רפואי עילו להצטייד בטופס למתן טיפול רפואי לנפגע בעבודה בל/250 לעומתו עובד עצמאי יצטייד באישור למתן טיפול רפואי לנפגע בעבודה – עצמאי בל/283 והדקדוק הקטן לכאורה בבחירת הטופס עשוי להשפיע על כלל ההתקשרות והצלחת התביעה נגד ביטוח לאומי. הבדלים נוספים נמצא בעת הגשת תביעה למימוש הזכויות הניתנות לחיילים ומתנדבי שירות לאומי, סטודנטים, מובטלים ופנסיונרים. כל מבוטח זכאי להטבות שונות, ועליו להגיש תביעה בהתאם לסטטוס העדכני שלו. על מנת לעשות זאת בהצלחה, דרושה הבנה מעמיקה אשר מצוי בתיק כליו של עורך דין ביטוח לאומי.

המוסד לביטוח לאומי חיוני עבור רווחתם ותנאיהם הסוציאליים של תושבי ישראל , וחלק מתביעות תגמולי הביטוח הלאומי מצריכות הוכחת קשר סיבתי ועמידה בקריטריונים ספציפיים כתנאי להכרה בתביעה ותשלום התגמולים למבוטח. כך לדוגמא, נפגע עבודה (בין אם נפצע בתאונת עבודה או חלה במחלת מקצוע) מחויב להוכיח את הקשר הסיבתי בין הפגיעה לבין עבודתו,  על מנת לעשות זאת בהצלחה דרושה בקיאות גבוהה בסעיפי החוק, הכרת התקדימים הרלוונטיים לחוקי העבודה ומחלות המקצוע השונות ולנהל את התביעה נגד ביטוח לאומי תוך הצגת הקשר הסבתי בין הפציעה בתעבודה לנזקי הגוף מהם סובל המבוטח.

דוגמא נוספת לחשיבות הידע והבקיאות בניהול תביעות בביטוח לאומי ותרומתו של עורך דין ביטוח לאומי לניהול התביעה תימצא בעת הגשת תביעה לנכות כללית, במסגרתה מחוייב המבוטח  לעמוד בקריטריונים ספציפיים לדוגמא אבדן כושר עבודה חלקי, שיעור מינימלי של נכות קצובה, מגבלת גובה שכר וכו'.

על מנת לצלוח תביעה נגד ביטוח לאומי ולעמוד על זכויותיכם נדרשים טפסים יעודיים, הבנה של מהות התביעה וידע והבקיאות בחוקים הכרוכים בניהול תביעה. כפי שאדם אינו מוותר על יעוץ משפטי בהליך פלילי או בעת רכישת דירה  מומלץ מאוד להיוועץ עם עורך דין ביטוח לאומי המומחה ובעל הכשרה לניהול תביעה כנגד ביטוח לאומי.

עורך דין בכרמיאל

כפי שתואר במאמר זה בהרחבה  ורק עורך דין ביטוח לאומי מקצועי ובעל ניסיון, הבקיא בדקויות החוק, מסוגל לספק את הסחורה. על כן, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין בכרמיאל המתמחה בנזקי גוף והגשת תביעות כנד ביטוח לאומי, קמרי את שבתאי שילוביצקי ושות', משרד עורכי דין מתמחה בנזקי גוף והגשת תביעות נגד ביטוח לאומי מספק שירותים בכרמיאל והסביבה.  ללקוחות המשרד מוצמד עורך דין ביטוח לאומי המתמחה בנזקי גוף אליו מצטרפים צוות המשרד למתן שירות מקצועי יחס אישי לכל אורכו של תהליך התביעה.