תאונות דרכים

האם 21.11.2019 דצמבר 12th, 2019 המומחיות שלנו

הגשת תביעה באמצעות עורך דין לתאונות דרכים

ביטוח חובה

כל נהג במדינת ישראל מחוייב לבטח רכבו בביטוח חובה . ביטוח זה מטרתו לכסות נזקי גוף, לנהג הנוסעים וצדדים שלישיים כדוגמת הולכי רגל שנפגעו מרכבו.

האוכלוסייה המבוטחת

נפגעי תאונת הדרכים ו/או בני משפחותיהם.

דרכי הפעולה

הנהג והנוסעים שנפגעו יידרשו פיצוי מחברת ביטוח הרכב בו נסעו.  הולך רגל שנפגע, ידרוש את הפיצוי מחברת הביטוח של  הרכב הפוגע.

במקרה שבמועד תאונת הדרכים הרכב ללא כיסוי ביטוחי, יש להגיש תביעה לקרנית (הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים) בהתאם להוראות חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975.

יש לאסוף את כל החומרים הרפואיים, הראיות וההוצאות עקב תאונת הדרכים.

מימוש הזכויות בפוליסת ביטוח החובה הינו הליך מורכב המצריך ידע וניסיון רב, בכדי לזכות את המבוטח בתגמולי הביטוח להם הוא זכאי, ובדיקת זכאותו וזכאות בני משפחתו לסיוע ותגמולים נוספים מהמוסד לביטוח לאומי וגורמים נוספים.

שכר טרחת העורך דין

שכר טרחת עורך הדין משולם על בסיס הצלחה, ושכרו יהיה אחוז מסוים מסכום הפיצוי שיקבל הנפגע בהתאם לתעריפים הקבועים בכללי לשכת עורכי הדין.

מומלץ לפנות למשרדנו המתמחה בתחום נזקי הגוף ותאונות דרכים.

משרד עורכי דין קמרי את שבתאי, הינו משרד המתמחה בתחום נזקי הגוף, צוות המשרד מורכב מעורכי דין מנוסים, בעלי תודעת שירות גבוהה במטרה להעניק לכל לקוח שירות מקיף, מקצועי ואישי. עם תחילת העבודה, וקליטת הלקוח במשרדנו, מתבצעת חקירה ובירור מקיף בדבר הזכויות להם זכאי, ההליך לכל אורכו מתבצע בשקיפות מלאה, וליווי עד למיצוי הזכויות מהגורמים השונים.